השינוי בתעשיית האינטרנט ונפח תעבורת הגולשים ההולכת וגדלה באמצעות מכשירי המובייל
עדיין לא הופנמו באופן מוחלט בעולם בניית אתרים
השינוי בתעשיית האינטרנט ונפח תעבורת הגולשים הגובר דרך המכשירים הסלולריים טרם הופנמו לחלוטין בעולם בניית האתרים.
ניתן לראות זאת בעובדה שעדיין יש הרבה אתרים שאינם מותאמים למכשירים ניידים והם מתקשים להגיע לקהל היעד שלהם.
הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לוודא שהאתר שלכם רספונסיבי ותואם לכל סוגי הדפדפנים בפלטפורמות שונות.
כדאי גם לבצע אופטימיזציה של התמונות למסכים ניידים, כדי לא לבזבז רוחב פס.
השינוי בתעשיית האינטרנט והנפח הגדל של תעבורת גולשים דרך המכשירים הסלולריים
טרם הופנמו לחלוטין בעולם בניית האתרים.
גישה לאינטרנט סלולרית הופכת פופולרית יותר ויותר.
על פי הסטטיסטיקה, בשנת 2018, 51% מכלל תעבורת האינטרנט נעשתה דרך מכשירים ניידים.
אחוז זה צפוי להמשיך ולגדול.
מספר האנשים המשתמשים במחשבים שולחניים הולך ופוחת מאז 2017,
בעוד שמספר האנשים המשתמשים בסמארטפונים גדל ב-11%.
המשמעות היא שישנם משתמשים רבים שאין להם גישה למחשב אך עדיין רוצים להשתמש באינטרנט ולגלוש באתרים.
זה יוצר צורך באתרי אינטרנט המותאמים לשימוש בנייד,
כך שאנשים אלה יוכלו לנווט בהם בקלות עם המכשיר שלהם.
אתר אינטרנט צריך להיות רספונסיבי בכל הפלטפורמות –
מחשב שולחני, מחשב נייד, טאבלט וסמארטפון –
כי חשוב למשתמשים להיות מסוגלים להשתמש בו לא משנה באיזה מכשיר הם נמצאים או באיזה גודל מסך הם מסתכלים
לעוד מאמרים מעניינים באתר:
- רכישת דומיין – הכתובת שבה אפשר יהיה למצוא את האתר שלנו
- רשת האינטרנט – מהווה את הזירה המרכזית של כל הפעילות הכלכלית והעסקית
מבוא – מהו שיווק תוכן לנסיעות?
בעבר, אתרי אינטרנט נבנו תוך שימוש בדפדפנים שולחניים.
כיום, אנשים משתמשים במכשירים הניידים שלהם כדי לגלוש באינטרנט.
מסיבה זו, חשוב לוודא שהאתרים שלנו רספונסיביים ושהם עובדים היטב במכשירים שונים.
השינוי בתעשיית האינטרנט עדיין לא הופנם לחלוטין בבניית אתרים.
כשיותר ויותר אנשים משתמשים במכשירים הניידים שלהם
כדי לגלוש באינטרנט, חשוב שאתרים יהיו רספונסיביים ויעבדו היטב בכל המכשירים.
השינוי בתעשיית האינטרנט עדיין לא הסתיים.
נפח תעבורת הגולשים דרך המכשירים הסלולריים גדל
וכך גם מספר האנשים שגולשים דרך הסמארטפונים שלהם.
זהו שינוי גדול שצריך להפנים על ידי מפתחי אתרים.
בוני אתרים צריכים לקחת בחשבון את המספר ההולך וגדל של משתמשי מובייל ולעצב אתרים שמגיבים למסכים ניידים.
כמו כן, עליהם לוודא שהם משתמשים בגופנים, צבעים ואלמנטים אחרים התואמים למסכים קטנים
על מנת למנוע תסכול של מבקרים כאשר הם מנסים לקרוא תוכן בסמארטפונים שלהם.
השינוי בתעשיית האינטרנט – הכללים החדשים של אסטרטגיית תוכן מוצלחת עבור אתרי תיירות
תעשיית האינטרנט משתנה מסביבה מבוססת שולחן העבודה לסביבה מבוססת סלולר.
השינוי באופן שבו אנו ניגשים למידע מתרחש, ואתרי אינטרנט עדיין לא ערוכים לכך.
זהו שינוי משמעותי עבור בוני אתרים מכיוון שהם צריכים לבנות אתרים רספונסיביים ונגישים בכל המכשירים.
אתרים צריכים להיות יותר ידידותיים לנייד כדי להתחרות באתרים אחרים המציעים את אותם שירותים.
השינוי בתעשיית האינטרנט ונפח תעבורת הגולשים הגובר
דרך המכשירים הסלולריים טרם הופנמו לחלוטין בעולם בניית האתרים.
רוב אתרי האינטרנט עדיין נבנים עבור קהל שולחני, במטרה לצפייה על מסך מחשב.
עם זאת, זה לא המקרה עם תעשיות רבות אחרות.
לדוגמה, בקמעונאות, שבה נהוג לבנות חנות מקוונת שניתן לצפות בה בהרבה סוגים שונים של מסכים ומכשירים.
חשוב לבעלי אתרים להפוך את התוכן שלהם לרספונסיבי, כך שניתן יהיה לצפות בו בכל מכשיר או גודל מסך.