הצלחה באינטרנט – כל הכלים הדרושים להצלחה באינטרנט של היום, תוך כדי מחשבה על מכלול הדברים

מהם כל הכלים הדרושים כדי להצליח באינטרנט?

האינטרנט הוא מקום כל כך עצום שיכול להיות קשה לדעת אילו כלים דרושים כדי להצליח.

יש כל כך הרבה אתרים, אפליקציות ודרכים אחרות לקיים אינטראקציה עם האינטרנט,

שזה יכול להיות קשה לדעת מה אתה צריך.

ישנם כלים רבים ושונים שאנשים משתמשים בהם לעסק שלהם.

עם זאת, ישנם כמה כלים מרכזיים שיעזרו לך להצליח באינטרנט היום.

האינטרנט הוא סביבה משגשגת שיש בה הרבה הזדמנויות להצלחה.

ישנם כלים רבים שניתן להשתמש בהם כדי להפיק את המרב מהאינטרנט ולהגיע להצלחה.

חלק מהכלים הם חינמיים בעוד שלאחרים יש תג מחיר, אבל כולם יעזרו לך במאמצים המקוונים שלך.

כלים כמו גוגל, פייסבוק וטוויטר כולם בחינם ומספקים הזדמנויות רבות להצלחה.

ישנם גם כלים אחרים בתשלום שניתן להשתמש בהם עבור אופטימיזציה של SEO או יצירת תוכן.

כלים אלה יעזרו לך במאמצי השיווק המקוון שלך ויספקו דרכים לשפר את התנועה לאתר ואת דירוג מנועי החיפוש שלך.

לעוד מאמרים מעניינים באתר:

הצלחה באינטרנט - כל הכלים הדרושים כדי להצליח באינטרנט של היום
הצלחה באינטרנט

הקדמה: מהי מדיה חברתית ולמה צריך אכפת לך?

מדיה חברתית היא מונח המשמש לתיאור השימוש בטכנולוגיות מבוססות אינטרנט כדי להפוך תקשורת לדיאלוג אינטראקטיבי.

זוהי דרך יעילה עבור אנשים ועסקים לשתף מידע, להישאר מחוברים ולבנות מערכות יחסים אחד עם השני.

המדיה החברתית הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו.

אנו בודקים כל הזמן את הטלפונים, הטאבלטים או המחשבים הניידים שלנו לעדכונים מחברים, בני משפחה ועמיתים לעבודה.

זה הפך לכלי להתעדכן באירועים אקטואליים,

לעקוב אחר כתבות חדשותיות כשהן מתפתחות בזמן אמת ולהתעדכן בטרנדים האחרונים בתרבות הפופ.

המדיה החברתית קיימת כבר זמן מה.

זוהי פלטפורמה המאפשרת לך לחלוק את המחשבות, הרגשות והרעיונות שלך עם העולם.

אתה יכול גם להשתמש בו כדי להישאר מעודכן בחדשות ובאירועים האחרונים.

אבל מה הם בעצם אתרי מדיה חברתית? ולמה צריך לדאוג להם?

ישנם אתרי מדיה חברתית רבים ושונים שקיימים היום.

לכולם יש תכונות שונות ומציעים משהו שונה למשתמשים שלהם.

חלק מהאתרים הללו כוללים את פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, לינקדאין, Snapchat, Pinterest, YouTube ו-Tumblr.

התשובה לשאלה מדוע כדאי לך לדאוג למדיה חברתית היא משום שהיא יכולה לשמש כדרך

ליצור קשרים עם אנשים שיש להם תחומי עניין דומים כמוך או שאולי יוכלו לעזור לך במטרות חייך או בשאיפות הקריירה שלך.

הצלחה באינטרנט – פיתוח תוכן למדיה חברתית

בחלק 1, דנו בחשיבות של פיתוח אסטרטגיית תוכן עבור העסק שלך.

כאן, נתאר את הכלים הדרושים כדי לעזור לך לבצע את האסטרטגיה הזו.

בפוסט הזה אשתף אתכם בכל הכלים הדרושים לכם להצלחה באינטרנט של היום, תוך חשיבה גדולה:

זהו החלק השני בסדרת מאמרים כיצד לפתח תוכן למדיה חברתית.

במאמר זה, נבחן טיפים וכלים שונים שיכולים לעזור לך ליצור תוכן עבור מדיה חברתית.

הטיפ הראשון הוא לשמור את זה פשוט. זה אומר שאתה לא צריך לנסות לכלול הכל בפוסט שלך.

במקום זאת, עליך להתמקד רק בנקודות החשובות ביותר

ולאחר מכן להוסיף קישור שבו אנשים יכולים למצוא מידע נוסף על הנקודות הללו אם הם מעוניינים.

זה גם אומר שאתה לא צריך להשתמש ביותר מדי מונחים טכניים או ראשי תיבות בפוסטים שלך

כדי שקוראים עם פחות ידע בנושא יוכלו להבין על מה אתה מדבר.

הטיפ השני הוא תמיד להגיה את הפוסטים שלך לפני פרסומם באינטרנט.

אתה צריך לקרוא אותם בקול רם, כמו גם לבדוק אם יש שגיאות דקדוק ושגיאות הקלדה לפני פרסום אותם באינטרנט,

כי זה יוודא שההודעה שלך עוברת בבירור ללא שגיאות או בלבול שנגרמו משגיאות בדקדוק

הצלחה באינטרנט – כיצד לאצור תוכן בקלות

האינטרנט מלא בתוכן שצריך לאצור. במאמר זה, נחקור כיצד לאצור תוכן בקלות.

הצעד הראשון באצירת תוכן הוא לזהות את סוג התוכן שאתה צריך והיכן ניתן למצוא אותו.

השלב השני בתהליך הוא לעבור על הרשימה שלך ולמצוא מאמרים ששווה לשתף עם הקהל שלך.

הצעד השלישי הוא לשתף את המאמרים האלה עם הקהל שלך באמצעות מדיה חברתית, ניוזלטרים בדוא"ל או ערוצים אחרים.

השלב הרביעי הוא יצירת רשימה של אתרים שאתה מבקר בהם מדי יום לרעיונות תוכן חדשים והשראה.

בחלק זה, נבחן את הכלים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לאצור תוכן.

כלים אלה עוסקים בעזרה להקל עליך למצוא את התוכן שאתה צריך ולחסוך זמן בתהליך.

הכלי הראשון הוא Feedly, שהוא קורא RSS מבוסס אינטרנט.

זה מאפשר למשתמשים להירשם להזנות RSS מבלוגים, אתרי חדשות ומקורות תוכן אחרים.

לאחר מכן המשתמש יכול לקרוא ולשתף מאמרים ממקורות אלה עם אחרים בקלות.

ל-Feedly יש גם הרחבה לכרום שמקלה על המשתמשים להוסיף מאמרים מהאתרים המועדפים עליהם

לעדכון שלהם מבלי שהם צריכים לבקר באתר עצמו.

כלי נוסף הוא Pocket, המאפשר למשתמשים לשמור מאמרים לקריאה מאוחרת בכל מכשיר או פלטפורמה

שהם עשויים להשתמש בו באותו זמן – כמו טאבלט או טלפון.

Pocket גם מאפשר למשתמשים לאחסן סרטונים ותמונות בנוסף למאמרים מבוססי טקסט,

כך שניתן יהיה לצפות בהם מאוחר יותר גם בכל מכשיר או פלטפורמה שהם משתמשים בהם.

נגישות