חשיבה אסטרטגית – לחשוב באופן אסטרטגי מול כל לקוח מחדש על מנת להציע את המוצר הטוב ביותר
ישנן דרכים רבות להקים עסק ולהצליח.
אבל הדבר החשוב ביותר הוא שאתה צריך לחשוב אסטרטגית על המוצר שלך וכיצד להגיע לקהל היעד שלך.
אסטרטגיה טובה תעזור לך להימנע מטעויות ולחסוך זמן.
זה גם יעזור לך להשיג הצלחה מהר יותר על ידי התמקדות במה שחשוב באמת.
חברות מסוימות החלו להשתמש בכלים המונעים בינה מלאכותית על מנת ליצור אסטרטגיה למוצרים שלהן,
אך הן עדיין זקוקות לבני אדם כדי לבצע את התוכנית. אז למרות שבינה מלאכותית יכולה לשמש כעוזר,
היא עדיין לא יכולה להחליף בני אדם בהיבט הזה של העסק.
העסק שלך צריך אסטרטגיה – אסטרטגיה עסקית, אסטרטגיית סטארט-אפ, אסטרטגיה שיווקית.
זהו צעד בסיסי עבור כל חברה שרוצה לצמוח ולהצליח.
השלב הראשון בתהליך הוא להבין מה הלקוח צריך ורוצה. השלב השני הוא לחשוב איך אתה הולך לגרום לזה לקרות.
והשלב השלישי והאחרון הוא לנקוט בפעולה ולבצע את התוכנית שלך.
עוד באתר:
- עיצוב אתרים ופיתוח – זהו השלב שבו הופכים את כל התכנית לאתר
- בונה אתרים מקצועי – שלבים בסיסיים להתכונן לפגישה הראשונית שלך עם בונה אתרים
מבוא: כיצד לחשוב אסטרטגית מול כל לקוח חדש
לקוח הוא האדם החשוב ביותר בעסק שלך. אם לא תטפל בהם, הם יסגרו את הארנק וילכו.
חלק זה ילמד אתכם כיצד לחשוב אסטרטגית עם כל לקוח חדש – על מנת להציע את המוצר הטוב ביותר.
הצעד הראשון הוא להבין מה הלקוחות שלך רוצים וצריכים כדי שתוכל ליצור מוצר שהם יאהבו.
השלב השני הוא לגלות מה המתחרים שלך עושים ואז לעשות משהו אחר.
ולבסוף, חשוב לדעת כמה לגבות, כדי שלא תפסידו כסף או תרוויחו יותר מדי כסף.
לק הוא רק חלק קטן מתעשיית היופי, אבל הוא חלק חשוב. זהו מוצר שניתן להשתמש בו ליצירת מראות וסגנונות שונים.
תעשיית הלקים קיימת כבר מאות שנים, אבל היא משתנה עם הזמן.
בעבר, הלק היה יקר יותר ממה שהוא עכשיו והיו רק כמה מותגים זמינים.
כיום, ישנם מותגים רבים של לקים זמינים והם מגיעים בסוגים שונים של גימורים כמו מט או נוצץ.
אנשים מחפשים דרכים להשתמש ביצירתיות שלהם עם הציפורניים שלהם על ידי שימוש בצבעים וטכניקות שונות
שהם יכולים לנסות עם הציפורניים החדשות שלהם.
אנשים רוצים מוצרים שיחזיקו מעמד זמן רב יותר על הציפורניים מבלי להישבר או שיהיו כתמים עליהם.
הם רוצים מוצרים שיגרמו להם להרגיש טוב עם עצמם ויגרמו להם להרגיש בטוחים בעצמם כשהם לובשים אותם – גם אם זה רק ליום אחד!
חשיבה אסטרטגית – עיצוב גישת מכירות כדי להגדיל את המרות
גישת מכירה יכולה להיות חידה מסובכת. חשוב להבין את הלקוח ואת צרכיו על מנת שיוכל להציע את המוצר הטוב ביותר.
כשמדובר במעורבות לקוחות, ישנם שלושה סוגים עיקריים של גישות המשמשים:
-הגישה הראשונה היא גישת הדחיפה, שבה החברה מנסה למכור את מוצריה באמצעות קמפיינים פרסומיים.
-הגישה השנייה היא גישת המשיכה, שבה לקוחות מבררים בעצמם על מוצרים ואז יוצרים קשר עם חברות למידע נוסף או רכישה.
-הסוג השלישי של גישת המכירה היא אסטרטגיה משולבת של push and pull,
הכוללת גם דחיפת מוצרים דרך קמפיינים פרסומיים וגם משיכת לקוחות עם הצעות אטרקטיביות.
המרת המכירות היא יחס ההמרה בין מספר האנשים שמתעניינים במוצר שלך לבין מספר האנשים שקונים את המוצר שלך בפועל.
ישנן גישות רבות ושונות להגדלת המרות מכירות,
אך אחת שלעתים קרובות מתעלמים ממנה היא לוודא שאתה מעצב גישת מכירה עבור כל לקוח חדש.
זה אומר שאתה צריך לחשוב בצורה אסטרטגית איזה סוג של הצעה הכי יתאים להם ואיזה סוג של עיצוב ימשוך אותם יותר מכל.