תוכן איכותי וממוקד – המפתח שלך להצלחה בתוכנית השיווק של כל חברה
התוכן הוא המלך. זה הדבר היחיד שיכול ליצור או לשבור את האתר שלך.
תוכן הוא המפתח שלך להצלחה כי זה מה שמביא את התנועה וממיר אותם ללקוחות.
שיווק באמצעות תוכן הוא חלק מכריע בתוכנית השיווק של כל חברה,
אך ללא תוכן איכותי, לא תוכל לתקשר עם הקהל שלך וליצור איתו מערכת יחסים חזקה.
תוכן איכותי הוא המלך. זה הדבר החשוב ביותר עבור כל עסק בעולם של היום.
תוכן הוא מה שמניע תנועה, מגביר את המודעות למותג ובונה אמון עם הלקוחות שלך.
על מנת ליצור תוכן איכותי, עליכם להבין את הקהל עבורו אתם כותבים.
זה יכול להיעשות על ידי מחקר על קהל היעד שלך והבנת הצרכים, הרצונות ונקודות הכאב שלו.
אתה גם צריך לדעת איך הם חושבים ומה הם רוצים מהחברה או המוצר שלך.
ישנן דרכים רבות להפקת תוכן כגון פוסטים בבלוג, סרטונים, אינפוגרפיקה או פוסטים במדיה חברתית
אך הכל תלוי בסוג התוכן שאתה רוצה לייצר ובקהל שאליו אתה רוצה שהוא יגיע.
עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם:
- מגמות עיצוב וטכנולוגיה – להתפתח ולהישאר בחזית הידע בתחומי העיצוב והטכנולוגיה
- האינטרנט כמנוע וכמנוף שיווקי – לכל בעל עסק יש צורך לבנות אתר שמותאם לאופן שבו גוגל מקדם אתרים
הקדמה: שלושה דברים שאתה צריך לדעת על תוכן איכותי וממוקד
התוכן הוא המלך. זה משפט שכל מי שעובד בתעשיית התוכן שמע בעבר. אבל מה זה אומר באמת?
ראשית, עלינו לדעת מהו תוכן ובמה הוא שונה מצורות אחרות של תקשורת שיווקית.
תוכן הוא כל צורה של מדיה שמעבירה מידע או מציעה נקודת מבט, כגון סרטונים, אינפוגרפיקה, תמונות, מאמרים וכן הלאה.
זה סוג המדיה שסביר להניח שאנשים יצרכו בזמנם הפנוי ולא בגלל שהם חייבים (כמו במקרה של פרסומות).
הדבר השני שאנחנו צריכים לדעת על תוכן איכותי הוא שהוא צריך להיות רלוונטי לקהל שלכם.
זה צריך להתמקד בפתרון הבעיות שלהם או בתשובה לשאלותיהם.
זה גם צריך להיות קל להבנה ולשימוש – זה אומר להימנע מז'רגון או שפה מסובכת שתבלבל אנשים.
אם אינך בטוח אם התוכן שלך עומד בסטנדרטים האלה,
בקש ממישהו אחר שאינו יודע דבר על הנישה שלך לקרוא אותו ותגיד לך אם הוא
יש שלושה דברים שאתה צריך לדעת על תוכן איכותי וממוקד. הראשון הוא החשיבות של תוכן איכותי.
תוכן איכותי הוא זה שישאיר אותך במשחק והוא יבליט את העבודה שלך.
הדבר השני שצריך לדעת על תוכן איכותי וממוקד הוא שהוא צריך להיות רלוונטי לקהל היעד.
זה אומר שאתה צריך להיות מאוד ברור מי קהל היעד שלך ומה הוא רוצה מהעסק או המוצר שלך.
הדבר השלישי שכדאי לדעת על תוכן איכותי וממוקד הוא שיש לו מטרה מאוד ברורה.
הוא צריך להיות מסוגל לספק לקורא מידע,
לענות על שאלותיו או להציע פתרונות לבעיותיו מבלי להיות ממולח או מסובך מדי.
התהליכים הכרוכים בכתיבת תוכן באיכות טובה
התוכן הוא המלך, ובעולם הדיגיטלי, תוכן הוא הכל.
הצורך בתוכן איכותי גדל באופן אקספוננציאלי עקב עליית המדיה החברתית והאינטרנט.
זה כבר לא מספיק רק אתר אינטרנט עם כמה דפי טקסט;
עכשיו אתה צריך תמונות מעניינות, סרטונים, בלוגים וצורות אחרות של מדיה מרתקת.
על מנת לכתוב תוכן באיכות טובה, צריך לעקוב אחר תהליך.
תהליך זה מורכב מארבעה שלבים:
- סיעור מוחות – הפקת רעיונות לתוכן.
- מחקר – איסוף מידע על הנושא.
- שרטוט – ניסוח כל המחקר ורעיונות סיעור המוחות במילים.
- עריכה והגהה – הקפדה על כך שהתוכן נקי מטעויות ומוכן להפצה.
תהליך זה מבטיח שניתן ליצור תוכן באיכות טובה בקלות.